Czekaj!!

 

Twoje zamówienie nie jest kompletne!!

 

Mam dla Ciebie jednorazową ofertę:

 

Skoro zamawiasz mój kurs, to znaczy że będziesz kierować reklamy na swoją stronę internetową!

 

Tylko czy Twoja strona jest gotowa na przyjęcie tego ruchu?

 

Pozwól, że coś Ci powiem… Samo odpalenie reklam to za mało.

 

Gwarantuję Ci, że po moim kursie Google Ads, będziesz wyciągać super wyniki, tylko pamiętaj proszę, że…

 

SŁABA STRONA MOŻE TO WSZYSTKO ZEPSUĆ!

Wysyłanie ruchu na stronę, która nie działa, ładuje się powoli lub ma słaby user experience na urządzeniach mobilnych nie przyniesie Twojej firmie (ani jej reputacji) żadnych korzyści.

 

Dlatego przygotowałem dla Ciebie coś ekstra:

PAKIET ZASOBÓW ULEPSZAJĄCYCH TWOJE WSPÓŁCZYNNIKI KONWERSJI I NIE TYLKO…

 

 W tym pakiecie znajdziesz zestaw zasobów wart kilka tysięcy złotych, z którego korzystamy na codzień w naszej agencji CRO da naszych klientów ecommerce i B2B.

 

Teraz są dostępne również dla Ciebie 

 

Zaimplementowanie przynajmniej kilku z tych zasobów przyniesie Ci min 2x więcej sprzedaży przy tym samym ruchu, który obecnie sprowadzasz na stronę!

Kupując je w pakiecie z kursem, otrzymujesz dożywotni dostęp do Portalu i WSZYSTKICH zasobów wraz z aktualizacjami, aby utrzymać się na szczycie.

Przewiń w dół, aby zobaczyć wszystkie zasoby, do których będziesz mieć dostęp. 

 

OBEJRZYJ CO JEST W ŚRODKU:

Odtwórz wideo

OPIS ZASOBÓW:

Checklista CRO

Ile rzeczy musisz poprawić na swojej stronie? Kiedy czytasz te poradniki wydaje się to nie do opanowania! Teraz masz gotowy arkusz, który krok po proku przeprowadzi Cię przez każdą zakładkę Twojej strony i doskonale będziesz wiedzieć co należy poprawić dzięki autmoatycznemu raportowi!

Wartość: 297 zł

Dostępność: W pakiecie

50 + Narzędzi do growth hackingu

 

Potrzebujesz przetestowanego narzędzia do analitkyki? Retencji? A może do analizy jakościowej. 

A być może w ogóle nie przyszło Ci do głowy, że takie narzędzie istnieje? Teraz już masz wszystko w jednym miejscu

Wartość: 197 zł

Dostępność: W pakiecie

Framework do analizy konkurencji

Zastanawiałeś się kiedyś w jaki sposób skutecznie analizować konkurencję?
Co brac pod uwagę? Jakie elementy? Jak to ocenić?

Wszystko to zrobisz za pomoca tego szablonu,

Wartość 97 zł

Dostępność: W pakiecie

Autorska konwencja namingu kampanii

Jak poprawnie mierzyć swoje kampanie? Jak się w nich nie pogubić? Za pomocą poprawnego nazewnictwa linków!

Dzięki temu arkuszowi zapanujesz nad swoimi kampaniami!

Wartość 97 zł

Dostępność: W pakiecie

Szablon do Jobs To Be Done

 

Coś dla wyrafinowanych Growth Hackerów. Opracowanie Jobs To Be Done to jest trudna praca, jednak zwrot z inwestycji i możliwości komunikacyjne, jakie nam to daje sa nieograniczone. Dzięki temu szablonowi zrobisz to dokładnie taką samą metodą jak robi się to w Silicon Valley

Wartość: 97 zł

Dostępność: W pakiecie

Optymalizacja CRO za pomocą modelu LIFT

Potężne narzędzie do skutecznej optymalizacji konwersji na stronie 

Wartość: 297 zł

Dostępność: W pakiecie

A do tego jeszcze:

1. Instrukcja, jak sformułować najważniejszą metrykę w firmie – NORTH STAR METRIC -> Wartość 97 zł

2. Nasz autorski szablon, jak formułować oferty w lejku, czyli co komunikować, na jakim etapie w lejka -> wartość  999 zł

3. Szablon pirackich metryk, czyli mierz zachowania użytkownika na całym customer journey a następnie nałóż na to metryki i je poprawiaj -> wartość 397 zł

4. Know-how z mojej agencji CRO:

  • kiedy zatrzymać testy A/B?
  • co zrobić jak mamy za mało danych do eksperymentów?
  • sposoby analizy stron internetowych
  • jak odzyskiwać koszyki za pomocą maili

O wartości min 999 zł

I wiele więcej… 

… Ponieważ ten pakiet ŻYJE!

Z każdym miesiącem dodajemy coś wartościowego do tego pakietu, a Ty… Masz pełen dostęp do wszystkich przyszłych aktualizacji. 

Wartość tego pakietu (w obecnej postaci), to jest 2681 zł. A już dziś możesz otrzymać do niego pełen, dożywotni dostęp za jedyne 97 zł

 

SPIESZ SIĘ, PONIEWAŻ WRAZ Z NOWYMI ELEMENTAMI PAKIETU BĘDZIE PODNOSZONA JEGO WARTOŚĆ. MOŻE TO SIĘ ZADZIAĆ ZA TYDZIEŃ, JUTRO, ZA 15 MINUT… 

Pssst… Są to zasoby, które pomogły m.in. Zalando, Uberowi czy Booking.com stać się liderami branży.

Pakiet możesz nabyć nie za 2599 zł

Tylko teraz
razem z kursem Google Ads za jedyne 97 zł

Wykorzystaj tą jednorazową ofertę i kupuj taniej w pakiecie.

Jest jeden haczyk.

 

Po opuszczeniu tej strony, oferta już nigdy więcej nie zostanie Ci wyświetlona. Nie dostaniesz już tak dobrych warunków

Co o kursie sądzą absolwenci?

Poznaj historie pozostałych kursantów

Michał z Rzeszowa

Michał prowadzi własną jednoosobową działalność w Rzeszowie. Doradza klientom w internecie. Buduje strony WWW oraz prowadzi kampanie w Google Ads. Jest samoukiem i uczy się na własnych błędach.

Po nastaniu pandemii Michał zauważył znaczny wzrost zainteresowaniem na usługi Google Ads, co go bardzo ucieszyło, jednak jego wyniki oraz wyniki jego klientów nie były na najwyższym poziomie.

To sprawiło, że Michał zaczął przegrywać z konkurencją i klienci odpływali od niego do agencji z lepszymi wynikami. Michał nie miał nigdzie dostępu do wiedzy na temat Google Ads, nie pracował w zespole ani nigdy nie obsługiwał wielotysięcznych budżetów.

Nie miał nawet z kim skonfrontować swojej wiedzy. Próbując znaleźć wsparcie, natrafił na kurs Semhackers.pl. Jak sam mi napisał w e-mailu, obniżona wówczas cena zmotywowała go do zakupu kursu.

Już w trakcie przerabiania materiału, Michał metodycznie przekuwał zdobywaną wiedzę, ustawiając i optymalizując kampanie Google Ads swoim klientom. 

I tak tydzień za tygodniem, optymalizował małe rzeczy, od słów kluczowych, do reklam, po odpowiednie ustawienia celów reklamowych i po miesiącu zauważył wzrosty nawet po 200%! Klienci przedłużyli z Michałem umowy i wystawili mu referencje. Michał pod koniec roku 2020 r. podczas pandemii zatrudnił pierwszych swoich pracowników i jego agencja skupia się wyłącznie na Google Ads. Teraz każdy nowy pracownik Michała dostaje polecenie, aby przerobić kurs semhackers.pl!

Łukasz z Krakowa

Łukasz, który założył swój sklep internetowy z dronami, bardzo dobrze znał swój asortyment i był w tym specjalistą. Niestety, nie miał pojęcia jak wypromować swój sklep. Wiedział, że istnieje coś takiego jak reklama w Google i zaczął szukać wiedzy na ten temat. Najpierw natrafił na darmowe kursy, szybko je wchłonął i przełożył tę wiedzę na swój biznes.

Niestety to nie wystarczyło i pierwszy tysiąc złotych wyłożony z własnej kieszeni nieodwracalnie zniknął. Łukasz zniechęcił się do Google Ads i uznał to za naciągactwo i porzucił plany o promocji swojego sklepu.

Po 6 tygodniach stwierdził jednak, że bez reklamy się nie obędzie i znów zaczął szukać materiałów. Tym razem płatnych. Trafił na kurs Semhackers.pl z polecenia jednego ze swoich znajomych.

Mając poprzednie doświadczenia, nie chciał wydawać na kurs i reklamę zbyt dużej ilości pieniędzy. Nie dość, że kurs kosztuje 1500 zł, to jeszcze musi wydać kolejne pieniądze na budżet. Postanowił zaryzykować ostatni raz. Kurs przerobił w tydzień i uruchomił swoje pierwsze kampanie, tym razem wiedząc już, jak działają algorytmy Googlea.

Łukasz zaczął generować pierwsze dochody i sprzedaż jego dronów urosła na tyle, że producent postanowił dać mu rabat na zakup towaru i ustanowił go autoryzowanym sklepem. Firma Łukasza jest obecnie jedną z wiodących w Polsce.

A jaka będzie Twoja historia z Akademią Growth Hackingu?