Ile rzeczy musisz poprawić na swojej stronie? Kiedy czytasz te poradniki wydaje się to nie do opanowania! Teraz masz gotowy arkusz, który krok po proku przeprowadzi Cię przez każdą zakładkę Twojej strony i doskonale będziesz wiedzieć co należy poprawić dzięki autmoatycznemu raportowi!
Wartość: 297 zł
Dostępność: W pakiecie
Potrzebujesz przetestowanego narzędzia do analitkyki? Retencji? A może do analizy jakościowej.
A być może w ogóle nie przyszło Ci do głowy, że takie narzędzie istnieje? Teraz już masz wszystko w jednym miejscu
Wartość: 197 zł
Dostępność: W pakiecie
Zastanawiałeś się kiedyś w jaki sposób skutecznie analizować konkurencję?
Co brac pod uwagę? Jakie elementy? Jak to ocenić?
Wszystko to zrobisz za pomoca tego szablonu,
Wartość 97 zł
Dostępność: W pakiecie
Jak poprawnie mierzyć swoje kampanie? Jak się w nich nie pogubić? Za pomocą poprawnego nazewnictwa linków!
Dzięki temu arkuszowi zapanujesz nad swoimi kampaniami!
Wartość 97 zł
Dostępność: W pakiecie
Coś dla wyrafinowanych Growth Hackerów. Opracowanie Jobs To Be Done to jest trudna praca, jednak zwrot z inwestycji i możliwości komunikacyjne, jakie nam to daje sa nieograniczone. Dzięki temu szablonowi zrobisz to dokładnie taką samą metodą jak robi się to w Silicon Valley
Wartość: 97 zł
Dostępność: W pakiecie
Potężne narzędzie do skutecznej optymalizacji konwersji na stronie
Wartość: 297 zł
Dostępność: W pakiecie
1. Instrukcja, jak sformułować najważniejszą metrykę w firmie – NORTH STAR METRIC -> Wartość 97 zł
2. Nasz autorski szablon, jak formułować oferty w lejku, czyli co komunikować, na jakim etapie w lejka -> wartość 999 zł
3. Szablon pirackich metryk, czyli mierz zachowania użytkownika na całym customer journey a następnie nałóż na to metryki i je poprawiaj -> wartość 397 zł
4. Know-how z mojej agencji CRO:
O wartości min 999 zł
I wiele więcej…
… Ponieważ ten pakiet ŻYJE!
Z każdym miesiącem dodajemy coś wartościowego do tego pakietu, a Ty… Masz pełen dostęp do wszystkich przyszłych aktualizacji.
Michał prowadzi własną jednoosobową działalność w Rzeszowie. Doradza klientom w internecie. Buduje strony WWW oraz prowadzi kampanie w Google Ads. Jest samoukiem i uczy się na własnych błędach.
Po nastaniu pandemii Michał zauważył znaczny wzrost zainteresowaniem na usługi Google Ads, co go bardzo ucieszyło, jednak jego wyniki oraz wyniki jego klientów nie były na najwyższym poziomie.
To sprawiło, że Michał zaczął przegrywać z konkurencją i klienci odpływali od niego do agencji z lepszymi wynikami. Michał nie miał nigdzie dostępu do wiedzy na temat Google Ads, nie pracował w zespole ani nigdy nie obsługiwał wielotysięcznych budżetów.
Nie miał nawet z kim skonfrontować swojej wiedzy. Próbując znaleźć wsparcie, natrafił na kurs Semhackers.pl. Jak sam mi napisał w e-mailu, obniżona wówczas cena zmotywowała go do zakupu kursu.
Już w trakcie przerabiania materiału, Michał metodycznie przekuwał zdobywaną wiedzę, ustawiając i optymalizując kampanie Google Ads swoim klientom.
I tak tydzień za tygodniem, optymalizował małe rzeczy, od słów kluczowych, do reklam, po odpowiednie ustawienia celów reklamowych i po miesiącu zauważył wzrosty nawet po 200%! Klienci przedłużyli z Michałem umowy i wystawili mu referencje. Michał pod koniec roku 2020 r. podczas pandemii zatrudnił pierwszych swoich pracowników i jego agencja skupia się wyłącznie na Google Ads. Teraz każdy nowy pracownik Michała dostaje polecenie, aby przerobić kurs semhackers.pl!
Łukasz, który założył swój sklep internetowy z dronami, bardzo dobrze znał swój asortyment i był w tym specjalistą. Niestety, nie miał pojęcia jak wypromować swój sklep. Wiedział, że istnieje coś takiego jak reklama w Google i zaczął szukać wiedzy na ten temat. Najpierw natrafił na darmowe kursy, szybko je wchłonął i przełożył tę wiedzę na swój biznes.
Niestety to nie wystarczyło i pierwszy tysiąc złotych wyłożony z własnej kieszeni nieodwracalnie zniknął. Łukasz zniechęcił się do Google Ads i uznał to za naciągactwo i porzucił plany o promocji swojego sklepu.
Po 6 tygodniach stwierdził jednak, że bez reklamy się nie obędzie i znów zaczął szukać materiałów. Tym razem płatnych. Trafił na kurs Semhackers.pl z polecenia jednego ze swoich znajomych.
Mając poprzednie doświadczenia, nie chciał wydawać na kurs i reklamę zbyt dużej ilości pieniędzy. Nie dość, że kurs kosztuje 1500 zł, to jeszcze musi wydać kolejne pieniądze na budżet. Postanowił zaryzykować ostatni raz. Kurs przerobił w tydzień i uruchomił swoje pierwsze kampanie, tym razem wiedząc już, jak działają algorytmy Googlea.
Łukasz zaczął generować pierwsze dochody i sprzedaż jego dronów urosła na tyle, że producent postanowił dać mu rabat na zakup towaru i ustanowił go autoryzowanym sklepem. Firma Łukasza jest obecnie jedną z wiodących w Polsce.